Kako ustvariti spletno stran, ki podpira vaš posel

Jan 24, 2020
< 1 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Sašo Palčič
Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

»Spletna stran mora biti izdelane za kupce. To pomeni, da lahko na njej najdejo odgovor na vsa vprašanja, ki jih imajo, ali pa rešitve za svoje težave,« svetuje Sašo Palčič, direktor agencije Madwise. Izpostavlja, da se pri svojem delu z naročniki srečujejo z mnogimi napakami, ki jih podjetniki in podjetnice delajo pri prenovi ali izdelavi spletne strani.

Ni dovolj, da je spletna stran zgolj lepa in privlačna, izpolnjevati mora še cel kup drugih pogojev. »Podpirati mora vaš posel, to v praksi pomeni, da mora biti v funkciji nečesa. Generirati vam mora nove leade, izobraževati in navduševati stranke, po možnosti še celo prodajati,« opisuje direktor agencije Madwise.

Spletna stran je strateško orodje in mora biti povezana z vsemi ostalimi marketinškimi aktivnostmi, ki jih podjetje uporablja. Zelo pomembna je tudi SEO optimizacija. Z drugimi besedami to pomeni, da je prijazna do Googla. Če je dobro optimizirana, postavljena in sprogramirana, se bo na seznamu iskalnih zadetkov uvrstila čim višje, s tem pa bo privabila čim več kupcev. Pomembno je tudi, da je živa, torej na njej mora biti konstantno objavljena sveža vsebina in na ta način stranke dobijo občutek, da so prišle na spletno stran, s katero se nekdo redno in vestno ukvarja.

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto