Živimo to, kar učimo

Okt 20, 2019
4 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Naslednji dve strani sta avtoportret našega podjetja. Uporabili smo prijazne barve, obenem pa jasne poteze, da si lahko predstavljate obliko in vsebino našega vsakdana. Ker – živimo to, kar učimo. Velja pa tudi obratno – naše kliente učimo tako, kakor tudi zares živimo in to je morda še najpomembnejše.

Simona Lobnik Ambrožič, direktorica podjetja EVRA opisuje praktični primer: “Nedolgo nazaj smo iskali novega sodelavca. Spominjam se, da smo takrat veliko razmišljali o tem, kako se bo vklopil v naš tim in s kakšnimi izzivi se bomo pri tem srečevali. Ko sem kasneje objavo za zaposlitev delila na družbenih omrežjih, sem zapisala, kar mi je o nas najprej prišlo na misel: ‘Pri nas je ful fajn. Si fajn tudi ti?’ S tem sem, po domače seveda, kratko in jedrnato predstavila to, kar smo in kar učimo druge, sami pa se trudimo tako tudi živeti.”

Podjetje EVRA vstopa v svoje deseto leto delovanja in v tem času je zraslo na vseh področjih – tako kadrovskem kot razvojnem. Jedro poslovnega delovanja podjetja predstavlja razvoj kadrov za naročnike po vsej državi. Naši klienti so organizacije, ki se znajdejo pred razvojnimi izzivi, katerih jedro je slabo [SK1] vodenje, nemotivirani sodelavci, neustrezna konunikacija ipd. Trenutno delamo na projektih z nekaterimi velikimi in vplivnimi slovenskimi podjetji s področja trgovine, farmacije, tehnoloških storitev in logistike. Vedno pogosteje našo pomoč poiščejo tudi delovne organizacije v okviru sistema javne uprave.

 


 
Glavna področja delovanja

Delujemo na treh ravneh. V prvem sklopu se ukvarjamo z razvojem vodstvenih veščin za učinkovito vodenje, kot ga mora obvladati vsak vodja in menedžer. Izvajamo izobraževanja s področja komunikacije za uspešno delo in odlične rezultate. Naše delavnice prilagajamo klientom – bodisi, da gre za delavnice na katerih se spopadamo s tem kako prodati več in bolje ali delavnice, ki zaposlene učijo ravnanja v pogostih in značilnih konfliktnih situacijah.

V drugem sklopu, ki ga vodi psihologinja Lara Delić, se ukvarjamo z ocenami stanja in organizacijsko klimo. Na tem področju svetujemo pri izvedbah letnih rednih razgovorov ter izvajamo vrsto psihometričnih testiranj, ki nam služijo kot podlaga za usmerjanje sodelavcev, kompetenčne modele ter analizo vrednot posameznikov in njihovih podjetij. Izdelali smo tudi metodologijo za projekt ‘Koliko vas stane fluktuacija: finančno in kaj se dogaja psihodinamsko?’

V tretji sklop spadajo publikacije, vzpostavljanje kanalov interne komunikacije v posameznih podjetjih, intraneta, internih družbenih omrežij ter komunikacija podjetja in sodelavcev z zunanjim okoljem. Ker imamo veliko izkušenj z medijskega področja, sodelujemo pri vsebinski zasnovi in oblikovanju mnogih internih tiskanih glasil za večja podjetja.

 


 

Metode delovanja so dolgoročno zastavljene, saj razvojni procesi potrebujejo določen čas, preden se pokažejo pozitivne spremembe in rezultati, ki jih lahko nato ovrednotimo. ”Skeptična sem, ko mi nekdo ponuja eno ali dve skupinski motivacijski srečanji v telovadnici, ob tem pa obljublja oprijemljive, včasih že kar prebojne rezultate. Realnost je daleč od tega in do čudežnega rezultata nikoli ne pridemo čez noč, česar se prej ali slej zavejo tudi naše stranke. Od nekdaj delujemo na trdnih temeljih in nenehno gledamo pod površje ter iščemo tisto, kar je na prvi pogled skrito ter uzaveščamo, kar čez čas prepoznamo med zaposlenimi,« pojasnjuje Simona Lobnik Ambrožič, direktorica podjetja EVRA.

 

Pri nas na kavi in klepetu (piše: Igor Ambrožič)

Če nam urnik dopušča, v naši veliki pisarni, ki je obenem tudi kuhinja in jedilnica, enkrat na dan skupaj malicamo. Včasih dvakrat – takrat, ko imamo čas še za skupni zajtrk. In dvakrat na dan skupaj pijemo kavo (Katja čaj) ter se pogovarjamo o otrocih, mačkah, včasih psih, nezanesljivih obrtnikih ter preteklih in bodočih dopustih. Če pride na obisk še kateri od poslovnih partnerjev ali zunanjih sodelavcev ob kavi debatiramo še trejič. Zgolj čvekamo? Ne! Si prisluhnemo in se opazujemo? Da! Pretiravam morda? Ne! Gre preprosto za to, da tudi sproščujoče in prijetne minute, ki si jih vzamemo, ko se želimo posvetiti sebi in drugim, izkoristimo za skupno razmišljanje, pa čeprav so teme kdaj tudi povsem banalne in trivialne. Koherenco delovne skupine lahko vsak vodja in menedžer izboljša z množico različnih komunikacijskih načinov, ki ne bodo zahtevali več kakor nekaj minut iskrenega, sproščujočega pogovora. Res je – čas in obveznosti vam tega vedno ne bodo dopuščali, tudi nam na EVRI ga ne. Nadvse prijeten pa je občutek, ko po dveh ali treh dneh dela s klientom na terenu slednjič sedeš s sodelavci za mizo in začutiš, da ti je manjkala skodelica vroče kave in klepeta.

 


 
Babica peče štrudelj brez ojačevalcev okusa (piše: Lara Delić, psihologinja)

Da je posel ekipni šport, čivkajo že ptički na veji. To izpostavlja vsak svetovalec in nič drugače ne zagovarjamo mi. Ekipa pa je lahko na dolgi rok složna in močna šele tedaj, ko v njej prevladujejo dobri odnosi. Recept za dobre odnose je tako preprost, kot recept za babičin domači štrudelj. Negovati jih je potrebno s srcem in si za dobro osnovo vzeti čas. Vse bližnjice, poenostavljanja in nadomestki nas oddaljujejo od pristnega, edinstvenega okusa in arome. Prav ta preprosta doslednost in srčnost sta tisti sestavini, ki sta najnujnejši, pa po naših izkušnjah v podjetjih vse prepogosto manjkata. Konkretno to pomeni, da v naši pisarni ni prostora za potlačevanje konfliktov in nezadovoljstva. Ne dovolimo si zanemarjati različnih mnenj, občutij in potreb. Še kako pomembni so nam konflikti, saj so naše gonilo k razvoju. Prav zaradi naših teženj k sodelovanju se jih nikoli ne prestrašimo. Gotovo nam takšna skrb za vsakega posebej in vse skupaj vzame kar nekaj časa. Kakšen dan smo bolj ležerni, tedaj smehu in kramljanju namenimo tudi preveč časa – »priznamo«. Vendar smo ravno zaradi teh trdnih medosebnih vezi tako nepremagljivi v ključnih trenutkih.Naši poslovni partnerji in klienti ob obisku naše pisarne na primeru občutijo principe, ki jih svetovalci učimo: »noben ojačevalec okusa ti ne pričara vonja po domu.«

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto