7 razlogov zakaj so tiskovine v oglaševanju nenadomestljive

Maj 14, 2019
2 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Nižja cena, višja stopnja interaktivnosti, možnost natančnega targetiranja, velik doseg, merljivost … Razlogov za preusmeritev vedno večjega deleža proračuna podjetij iz tradicionalnega v digitalni marketing skoraj ne zmanjka. Kljub temu da nekateri izgubljajo vero v tradicionalni marketing (zlasti v tisk), pa ta ob pravilni uporabi omogoča visoko stopnjo uspešnosti. V nadaljevanju najdete nekaj ključnih razlogov, zakaj je oglaševanje s tiskovinami še vedno »in«.

 

S TISKOVINAMI SMO SI NA »TI«

Tiskani, fizični, otipljivi materiali so ljudem poznani in s tem preprostejši za razumevanje. Po številnih raziskavah je bilo ugotovljeno, da jih lažje zaznavamo, čustveno predelamo, naši možgani pa se nanje bolje odzivajo. Blagovne znamke oziroma izdelka se tako čez nekaj časa hitreje spomnimo, če nam je bil prvič predstavljen na papirju.
 

TISK STIMULIRA NAŠA ČUTILA

S tiskovinami aktiviramo kar tri svoja čutila. S privlačnim dizajnom pritegnemo pozornost. Z debelino oziroma težo papirja, kombinacijo hrapavih in gladkih površin ter raznih premazov vplivamo na svojo haptično zaznavo. In le kaj je bolj prijetnega od vonja prve jutranje kave? Vonj sveže tiskovine, ki jo prebiramo ob njej.
 

IZVRSTEN LOKALNI DOSEG

Če je smotrno marketinško akcijo izvesti v lokalnem okolju (promocija dogodka, ponudnika storitev ipd.), svojo ciljno publiko najbolj preprosto in celovito dosežemo s tiskanimi mediji; zlasti z neposredno pošto, periodičnimi tiskovinami in plakati ter letaki.
 

TISKOVINE LAHKO OBDRŽIMO

Revijo, letak ali časopis lahko zvečine vzamemo domov ali v pisarno, večkrat preberemo, obkrožimo, pobarvamo, pokažemo drugim, jih lažje ponovno najdemo, ko jih potrebujemo, iz njih lahko izrežemo želeno stran in jo po potrebi z magnetom pritrdimo na hladilnik. Pri tem ključni pomen pogosto odigra zanimiv, sodoben dizajn.
 

NEMOTENA POZORNOST PRI OGLEDU

Ker je spletno oglaševanje zelo priljubljeno, posamična oglaševalska pasica težko izstopa v zmešnjavi barvitih, animiranih oglasov, ki se pojavljajo na raznih portalih. Pri branju tiskovine smo zbrani, saj naše pozornosti ne zmotijo vsiljiva oglasna pojavna okna ali druge distrakcije.
 

NEPRECENLJIVA OSEBNA NOTA

Veliki stopnji prilagodljivosti digitalnega oglaševanja navkljub ne smemo pozabiti, da gre za vsebino, pripravljeno z namenom, da jo kot »personalizirano« zazna skoraj neomejena množica različnih ljudi in ne le določen posameznik, kar lahko pri slednjem vzbudi negativen občutek. Večina še vedno dojema tiskani medij za bolj oseben, kar se v praksi pozitivno odraža zlasti pri tiskanih vabilih na dogodke in raznih kuponih.
 

TOGOST = KREDIBILNOST

Eden izmed glavnih adutov oglaševanja s tiskanimi mediji je prav njegova togost. Za pripravo, urejanje, produkcijo in distribucijo tiskanih materialov je potrebno veliko časa in denarja, saj je za končni izdelek pogosto odgovorno veliko ljudi (vodje projektov, tekstopisci, oblikovalci, tiskarji in ne nazadnje tudi sam naročnik). Zahteven proces vzbuja določeno raven kredibilnosti in zanesljivosti pri širši publiki. Na naše zaupanje v blagovno znamko vpliva tudi kakovost tiska – visoka raven kakovosti tiskovin zagotavlja dodano vrednost.

Za idealen potek marketinškega procesa je pomembna pravilna določitev ciljne publike, ki ji moramo prilagoditi ustrezne kanale oglaševanja ob upoštevanju relevantnih okoliščin. Tako zgornji argumenti nikakor niso mišljeni kot potuha tistim, ki še vedno ne verjamejo v potrebo po digitalni prezenci (spletna stran in prisotnost na socialnih omrežjih sta dandanes, seveda, nuja) in splošni digitalizaciji marketinga.

Zmagovalna kombinacija je vsekakor simbioza digitalnega in tradicionalnega oglaševanja, meje med slednjima pa so v prihajajočih trendih vedno bolj zabrisane. Kot dober primer velja poudariti uporabo obogatene resničnosti (»Augmented Reality«), ki tiskane vsebine – od revij in časopisov do reklamnih panojev – obogati z digitalno izkušnjo.

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto