Spletno mesto – priložnost za poslovno rast

Mar 31, 2020
2 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Spletno mesto – priložnost za poslovno rast
Spletno mesto – priložnost za poslovno rast

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Spletno mesto je lahko donosen posel ali slaba naložba, če je neuporabno in skrito v množici iskanih rezultatov.

Izstopati med konkurenco na spletu je lahko motivacija vsakogar. To doseči pa je kompleksna tema, ki zajema širok spekter znanj. Zato je potrebno razlikovati med spletnim mestom, ki zgolj na spletu obstaja in takšnim, ki daje podjetju dodano vrednost.

Natančna pravila in raziskave spletnih strani so novejši pojav, saj so se vizualni stili ter postavitve sproti ustvarjali in spreminjali. Posledica nedavnega razvoja je nepoznavanje pomena spletnega udejstvovanja. V zadnjem desetletju se je sicer raziskovalno delo korenito okrepilo. Prenos znanstvenih ugotovitev v prakso žal še ni razširjen proces, da bi kvaliteta izdelave spletnega mesta občutno napredovala.

Cilj spletne strani je na spletu doseči čim večjo ciljno skupino ter ji čim bolj učinkovito posredovati določeno sporočilo.

Mitja Vidovič

Dosežete lahko neposreden vpliv na obiskovalca, ki se odraža z nakupom produkta ali s kontaktom vašega podjetja. Posredno je mogoče izboljšati imidž vaše blagovne znamke, s čimer okrepite tržni delež.

Ker govorimo o digitalnem produktu, ta omogoča vpogled v obnašanje naših uporabnikov s katerimi merimo ali dosegamo naše zastavljene cilje. Zaradi narave digitalne tehnologije lahko izboljšamo sporne dele strani, ki so neučinkoviti ali celo zamenjamo zaporedje elementov v kratkem času in tako izboljšamo spletno konverzijo.

Takšno izpopolnjevanje ni zaželeno samo za spletne trgovine, temveč za vse tipe digitalnih produktov. Slabe uporabniška izkušnja je problematična tudi v primeru klasičnih predstavitvenih spletnih mestih, saj ljudje neuporabnost pripisujejo slabo delujočemu podjetju, takšnega vtisa pa nihče ne želi dajati. In ko brskamo po internetu, naletimo na mnoge internetne strani, ki nam povzročijo nelagodje, zato jih hitro zapremo.

Zaradi tega se je pri izdelavi spletne strani dobro držati naslednjih nasvetov:

 

Neraba pojavnih oken.


Vsakršno polje ali korak, ki odvrača uporabnika od prvotnega cilja – to je ponavadi dostop do glavnih informacij, je neproduktivno. Sekundarne vsebine morajo imeti sekundarno lokacijo. Okence za obveščanje uporabnikov lahko umestite na dno strani z večjo površino ali pa jo pozicionirajte ob strani. Saj s takojšnim prikazom tvegamo, da uporabnik zapre spletno stran.

 

Manj je več.


Vsi si želimo napraviti vtis in potencialno stranko seznaniti z našimi dosežki, zgodovino in izdelki. V resnici pa statistika dokazuje, da bodo uporabniki prebrali manj, kot če bi jim ponudili strnjene informacije. Cilj vsake internetne strani bi moral biti, da bodo uporabniki prebrali vsak stavek. Raziskave dokazujejo, da to pomeni 600 besed ali manj na spletno stran, sicer dosežemo nasprotni učinek.

 

Fokus na eno ali dve stvari


Pogosto se podjetje ukvarja z različnimi dejavnostmi. Te dejavnosti so sicer sestavni del podjetja, vendar se v spletni prodaji večpredstavnost težje trži, saj vemo, da uporabnik ne zmore slediti več zgodbam in neštetim izbiram zato se je treba osredotočiti na prikazovanje in prodajo ene dejavnosti. Le tako lahko zagotovimo, da bo spletna stran ocenjena s pozitivno uporabniško izkušnjo. Če so dejavnosti podjetja relativno izključujoče, je bolje izdelati dizajn in pristajalno stran za vsako dejavnost posebej ter jih med seboj povezati s povezavo na dnu strani.

Internetna stran je lahko relativno draga investicija, zato je treba biti pozoren, komu jo bomo zaupali v izdelavo. Splošno gledano je podjetje, ki izvede vse v enem, cenejše, a se lahko za nižjo ceno skrivajo nevšečnosti in pomanjkanje specifičnega znanja, zaradi česar jim ne uspe distancirati produkta/storitve od konkurence.

Najeti profesionalce za razvoj kode, specialiste za uporabniško izkušnjo in dizajn je dražje, vendar se investicija obrestuje, saj se strokovnjaki za posamezna področja načeloma bolj poglobijo v probleme in jih rešujejo učinkoviteje. V procesu dela ne ustvarjajo napak in navadno ne ubirajo bližnjic, temveč se podrobnostim posvetijo. In kot vsi vemo, je hudič v detajlih.

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto