Kako postati zanimivi za medije

Maj 15, 2019
2 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Mediji so ena izmed javnosti podjetja, nekateri celo pravijo, da so kanal do drugih javnosti, in oboje drži. A ker v podjetju vzpostavljamo odnose z vsemi svojimi javnostmi, jih moramo tudi z mediji.

Vendar pa je res, da vse dejavnosti podjetij niso enako privlačne ali zanimive za medije. Prav tako večina, predvsem manjših podjetij, ne zaposluje strokovnjakov, ki bi se ukvarjali le z odnosi z javnostmi. Ker pojavljanje v medijih pomaga pri dvigu ugleda podjetja in posledično prispeva k uspehu le-tega, bi torej morali razmisliti, kako vzpostaviti to komunikacijo in pritegniti medije.

 

Pripovedujte zanimivo zgodbo

Preden se odločite svojo zgodbo posredovati medijem, razmislite, kaj bi lahko bilo tisto, kar bo pritegnilo njihovo pozornost. Kaj je vredno objave? Katera tema, katero področje? Nato razmislite, kako na najbolj zanimiv način posredovati to informacijo. Kako biti izvirni, drugačni?
 

Poudarite vrednote podjetja

Ker najbrž na trgu niste edini v svoji branži, razmislite, kaj vas razlikuje od drugih. Katere so vaše vrednote, ki jih želite poudariti? Morda ste družbeno odgovorni in se sponzorsko dejavno vključujete v dogajanje lokalnega okolja. Morda se ekološko obnašate. Organizirano imate varstvo otrok svojih zaposlenih. V podjetju imate radi živali in del denarja namenjate za njihovo skrb … Veliko je malenkosti, zaradi katerih boste medijsko bolj zanimivi.
 

Najdite primerne medije

To zahteva nekaj raziskovanja trga, namreč, vsi mediji ne pokrivajo vseh področij, zato je pomembno, da najdete medije, ki jih bo zanimalo vaše podjetje in njegove dejavnosti. Povprašajte kolege, preglejte spletne strani medijev, povprašajte tudi pri konkurenčnih podjetjih. Nato poiščite novinarje, ki v dotičnem mediju pokrivajo vaše področje. Po navadi sicer sporočila prihajajo na naslove urednikov ali tako imenovanega deska in se potem razdelijo med novinarje. Ob naslednjem dogodku ali sporočilu se nato obračajte na novinarje, ki so že poročali o vas.
 

Vzdržujte proaktivne odnose z mediji (novinarji)

Ko najdete medij, ki ga zanima vaša dejavnost, ohranjajte stike z njegovim uredništvom in novinarji. Sicer jih prepogosto ne zasipavajte z informacijami, vendar pa vzdržujte odnose z njimi, povabite jih na dogodke podjetja, morda na kakšno kavo ali malico, da jih obvestite, kaj novega pripravljate, tudi ko od njih ne potrebujete usluge. Pozanimajte se o njihovem delu in področju delovanja ter jim sledite na poslovnih in družbenih omrežjih. To ni dobrodošlo le zato, ker bodo bolj dovzetni za vaša sporočila, ampak tudi, da bodo v primeru negativnega dogodka, povezanega z vašim podjetjem, do vas prizanesljivejši.

 

Prilagodite informacijo posameznemu mediju

Poskrbite, da bo posamezno sporočilo prilagojeno mediju, ki mu ga pošiljate. Ko poznate področnega novinarja, ga nagovorite osebno in sporočilo pošljite ločeno.

Razmislite o tem, kakšno sporočilo je primerno za časopis, kakšno za radijski in kakšno za TV ali spletni medij. In s kakšnim dodatnim materialom jim lahko olajšate delo (fotografija, avdio izjava, posnetek, pisna izjava …). Če bodo novinarji opazili, da ste jim napisali iskreno in zanimivo sporočilo, vam bodo z veseljem odgovorili.
 

Bodite dosegljivi

Ko medijem posredujete sporočilo ali informacijo, bodite dosegljivi. Ne le dosegljivi, ampak tudi pripravljeni podati izjavo, intervju ali dodatne informacije v vsakem trenutku. Novinarji so namreč zelo časovno omejeni, zato izkoristite vsako priložnost, ki vam jo ponudijo. Naslednjič vam je morda ne bodo več.

Ker najbrž na trgu niste edini v svoji branži, razmislite, kaj vas razlikuje od drugih. Katere so vaše vrednote, ki jih želite poudariti?

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto