Odnosi z novinarji

Mar 25, 2019
2 min branje

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Novinarji in mediji
Odnosi z novinarji

Revija Direktor objavlja tudi tiskane
članke, ki so dostopni našim naročnikom.

Potem ko smo obdelali, kako naj se obnašamo in kaj storiti, ko nas nenapovedano pokliče predstavnik sedme sile, se bomo tokrat dotaknili še vzdrževanja odnosov z mediji.

V vsaki knjigi o odnosih z javnostmi boste lahko prebrali, da moramo z novinarji vzpostavljati proaktivne odnose. Kaj to pomeni? To pomeni, da bodo odnosi potekali v obeh smereh, da bomo tudi mi dejavno sodelovali z njimi, jih obveščali o svojem delovanju, pošiljali sporočila za medije, z njimi komunicirali, jih povabili na kak novinarski dogodek ali celo na neobvezno kavico ali malico. Gradili bomo osebne odnose.

Zmotno je mišljenje, da moramo z novinarji komunicirati le takrat, ko nas oni pozovejo ali celo izzovejo. Po navadi se namreč to zgodi, ko situacija ni najbolj pozitivna, torej, ko se v podjetju zgodi nekaj, kar lahko negativno vpliva na njegov ugled. Nikoli namreč ne vemo, kdaj lahko gre kaj narobe, in če ta informacija pride do medijev, nas bodo gotovo kontaktirali.

Če smo v preteklosti z njimi vzdrževali proaktivne odnose, torej so seznanjeni z našim delom, dejavnostmi in posledično poznajo tudi nas, bomo v takšnem primeru z njimi gotovo lažje komunicirali, pojasnili svojo plat zgodbe. Tudi pristopili bodo na drugačen način, ker ne bomo popolni neznanci. Če do takrat z nami niso imeli vzpostavljenega odnosa, bomo začenjali na novo, kar pa v situacijah, ki niso najbolj prijetne, ni najboljše izhodišče.
Zato je pomembno, da poznate medije in novinarje, ki delujejo v vašem okolju. Da skozi komunikacijo z njimi pridete do njihovih osebnih kontaktov in se lahko nanje obračate osebno. Da tudi vi njim zaupate svoj osebni kontakt. S tem boste vzpostavili zaupen odnos.

Širimo pozitivne novice

Pomembno je, da odnose z mediji gradimo v za podjetje ugodnih okoliščinah. Obveščajmo jih, ko se v podjetju dogajajo pozitivne stvari, ko se družbeno odgovorno obnašamo … Organizirajmo dogodke, na katere so vabljeni, na kosilo ali zakusko, naj bodo deležni darila, ki smo ga namenili poslovnim partnerjem. In ko jim pošljemo vabilo ali informacijo (sporočilo) za medije, jih še pokličimo in osebno povabimo.

Pripravljajte drugačne dogodke

Če želite pritegniti pozornost medijev, opozorite nase. Ker se v elektronski pošti urednikov in novinarjev vsakodnevno znajde ogromno vabil in sporočil, moramo biti drugačni, inovativni, predvsem pa jasni.

In še nekaj je pomembno, če želite pritegniti njihovo pozornost.

Pripravljajte dogodke za novinarje, ki štrlijo iz povprečja, ki so drugačni in zanimivi.

Anita Mlakar

Časi novinarskih konferenc se iztekajo, klasične niso več aktualne, saj se jih novinarji zaradi manjšanja redakcij ne morejo udeleževati.


Novinarsko poročanje je zaradi pomanjkanja časa velikokrat instantno, zaradi količine dela so velikokrat primorani prepisati besedila iz poslanega sporočila, zato je dobro, da je tudi to napisano skrbno in berljivo. Izjave se velikokrat snemajo telefonsko, s čimer se v redakciji prihrani dragoceni čas. Če želite, da objavijo tudi avdio izjavo, jo lahko posnamete sami in pošljete ob sporočilu za medije.


Vse to je nekaj, kar moramo sprejeti ali še bolje, se temu prilagoditi. Če boste dogodke pripravljali drugače, če bodo vključevali tudi svojevrstno doživetje za novinarje, če jim ne boste postregli zgolj z govori za govorniško mizo, potem se bodo radi odzvali in na vaše dogodke tudi prihajali.

DELI:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Novice Revije Direktor

Pridobite brezplačen dostop do najpomembnejših novic, poslanih na vašo e-pošto